Windykacja wierzytelności B2B
Cel
Głównym celem jest skuteczne dochodzenie (inkaso) kwot zaległych faktur w procesie polubownych negocjacji z opcją skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego.
Założenia oraz czynności realizowane w procesie:
- Zlecenie kierowane przez Klienta do obsługi w procesie windykacji na minimalny czas obsługi wynoszący 30 dni.
- Po skierowaniu zlecenia do obsługi realizowany jest monitoring telefoniczny, wysyłka listowna wezwań do zapłaty i wyjazd do dłużnika przez pracownika terenowego Skuzar.
- Celem wizyty jest ustalenie terminów zapłaty zaległych faktur jak i wywiad umożliwiający podjęcie innych działań w przypadku braku woli spłaty.
- Zapowiadaną sankcją w przypadku braku spłaty zobowiązania w terminie wyznaczonym przez Klienta jest skierowanie sprawy na etap sądowy.
- Aktywna współpraca z komornikiem w celu wyegzekwowania wierzytelności.
Model współpracy:
- usługa windykacji należności realizowana w oparciu o podpisaną umowę o współpracy oraz udzielone w ramach umowy pełnomocnictwo do podejmowania względem dłużnika wszelkich dozwolonych czynności prawnych, jak i faktycznych, mających na celu ustalenie warunków zapłaty należności z tytułu niezapłaconych faktur VAT oraz innych dokumentów,
- windykacja polubowna realizowana w modelu Success Fee. Dla Klienta jedynym kosztem prowadzonych działań jest prowizja od kwot odzyskanych od dłużnika,
- możliwość dochodzenia od dłużnika poniesionych kosztów windykacji oraz należności pobocznych (odsetki),
- każdy Klient posiada swojego Opiekuna, który odpowiada za bieżący kontakt oraz realizację zapotrzebowania zgłaszanego przez Klienta,
- ciągła oraz pełna informacja o przebiegu i efektach prowadzonych spraw, poprzez dostęp on-line do systemu.
